DE L’HORT AL PLAT. Els alumnes del Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina de l’EUHT StPOL regeneren l’hort de l’Hotel-Escola i hi cultiven hortalisses i plantes aromàtiques
15 febrer, 2019L’EUHT StPOL entre les 20 millors universitats del món en Hoteleria i Turisme
27 febrer, 2019HORECA es un acrònim d’HOtels, Restaurants i CÀterings. Aquest sector i la seva digitalització són els protagonistes de la tercera edició de HIP (Hospitality Innovation Planet) – Horeca Professional Expo que es duu a terme des del 18 fins el 20 de febrer de 2019 a Madrid. Juntament amb la zona expositiva, que reuneix més de 400 firmes que presenten les innovacions per al sector; en el marc del HIP se celebra l’anomenat Hospitality Congress 4.0; el congrés internacional sobre innovació i transformació del sector Horeca. I és precisament al Hospitality Congress 4.0 on participen com a ponents dos professors de l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL).
Carl Rohde, professor del Master in Hospitality Management de EUHT StPOL, és un dels ponents internacionals destacats del Hospitality 4.0 Congress. Rohde participarà al congrés a través de dues conferències. Una titulada “7 dilemas: Recepción vs Guest experience manager” en què s’analitzaran les diferències, potencialitats, avantatges i inconvenients d’aquests dos aspectes de la relació de l’hotel amb el client. L’altra, sota el títol “The future of cool hospitalities” recollirà les darreres tendències en el sector del Hospitality observades a través de Science of the Time, una de les primeres agències d’investigació i innovació de tendències del món fundada pel professor Carl Rohde.
Lluís Codó, professor de diferents programes acadèmics de l’EUHT StPOL com el Grau universitari en Gestió Hotelera i Turística, el Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina i el Master in Hospitality Management, també ha participat al HIP 2019. En concret, amb la ponència “Experiencia de cliente: emocionar al cliente gracias a los procesos” centrada en el Big Data i la seva aplicació per a millorar l’experiència del client en un restaurant.