Alumnes de diferents programes acadèmics de l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPOL) s’han sumat aquest cap de setmana a l’equip de voluntaris d’El Gran Recapte, una iniciativa solidària promoguda pel Banc dels Aliments.

Durant tot el cap de setmana, els alumnes de l’EUHT StPOL que s’han ofert com a voluntaris per El Gran Recapte s’han unit als equips humans ubicats a diferents establiments comercials de Sant Pol de Mar (Maresme) per conscienciar als compradors per tal que fessin donatius i col·laborar amb la recollida i classificació dels aliments.

El Gran Recapte és una iniciativa promoguda pel Banc dels Aliments que se celebra anualment per dates nadalenques i que té com a objectiu la recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades rebin ajuda alimentària. De fet, enguany aquesta campanya arriba a la desena edició.

No és la primera vegada que l’EUHT StPOL participa a El Gran Recapte, de fet, en els darrers anys alumnes del Master in Hospitality Management, Màster en Arts Culinàries i Direcció de Cuina, Grau Universitari en Gestió Hotelera i Turística i del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Tècnic en Gastronomia i Restauració s’han unit com a voluntaris a les diferents campanyes organitzades pel Banc dels Aliments.